tisdag 15 augusti 2017

#161

Hej

Ny vecka och ny skiss! Den här veckan har jag ritat en skiss med element som jag själv går  igång på. Jag gillar mycket utrymme för tolkning, vimplar och möjligheten att använda skissen till mer än bara LO - allt det tycker jag att jag har fått med här.



Min egen tolkning


Jag har gjort ett glatt kort som tolkning av min skiss. Färgerna gör mig glad, och den fina texten är enkel att använda i många sammanhang.

Teamets tolkningar

Mahlin78

Vilken härlig skiss vi bjuds på idag! Jag bestämde mig för att vara lite vild och galen i min tolkning och inte jobba med ett cardstock i botten vilket jag ju oftast gör. Istället bestämde jag mig för att slösa lite på de härliga mönstrade papper jag har här hemma. Min tolkning är från firandet av att jag skrivit på för mitt nya jobb som jag passande nog började på igår :-) 

Ciza

Idag blev det ett kort för mig. Målat med Copics. Jag vände lite på skissen och lade till en liten extravimpel av den mindre. Å andra sidan har jag struntat i bling och text, för jag har inte kommit på den bästa texten för kortet än. :)

Carina

Jag vred lite på Annas skiss när jag gjorde en LO med foto från Leos skolavslutning i år.
Valde papper som jag tycker passade med färgerna i fotot.  

Maria

Det här var en rolig skiss som verkligen kan vändas och vridas åt alla håll. Jag har valt att tolka den som den är. 


AnnaU
En härlig skiss, som alltid, som jag tolkade rakt av. Papper från mitt juni och juli kit från Citrus Twist Kits. Du hittar bland annat lite Bella Blvd och Photo Play papper här :) Nu ser jag fram emot att se alla era fina tolkningar.

Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 21/8 kl 23:55.

Det går bra att länka till ditt konto på Facebook - kom ihåg att ändra albumets inställningar till "public" så vi kan se det. Dock kan endast "dina vänner" kommentera.

Väljer du att dela din tolkning via ett Instagramkonto behöver det kontot vara öppet och om vi ska ha möjlighet att se ditt bidrag behöver du lägga till @veckansskiss

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – alla inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.

Mer information finns under fliken ”frågor och svar” här ovan under vår header.

Inga kommentarer: